Klantenservice
Uw tevredenheid is mijn prioriteit!

Vanaf het eerste moment
Mijn persoonlijke service begint vanaf ons eerste contactmoment en dit loopt verder tot na de aankoop. Ik geef om mijn producten en ik streef er naar om deze in topconditie aan u te leveren. Jammer genoeg kan er altijd is iets mislopen bij handgemaakte producten. Geen paniek als dit zo zou zijn, neem contact met me op en samen zoeken we naar een oplossing waarbij iedereen tevreden is.
Vrijblijvend kennismakingsgesprek
Het vrijblijvend kennismakingsgesprek en andere gesprekken vinden plaats bij u of bij mij en steeds na afspraak. Zodat dit steeds voor iedereen haalbaar is. Dit kan op elke weekdag maar ook in het weekend en ’s avonds.
Gebruiksvoorschriften
Tijdens het vrijblijvend gesprek vermeld ik steeds de gebruiksvoorschriften voor mijn producten. Bij aankoop krijgt u deze ook nog eens extra mee. Indien er ondanks het naleven van deze gebruiksvoorschriften toch nog problemen zouden ontstaan, neem dan contact met me op en dan zoeken we samen naar een oplossing.
Levering
De producten lever ik bij u of u komt ze bij mij halen. Dit is steeds na afspraak zodat dit voor iedereen haalbaar is. Dit kan op weekdagen en in het weekend.
Na verkoop
Ik sta u graag bij indien u na uw aankoop nog vragen heeft of problemen ondervindt met de aangekochte producten.
Privacy
Ik vind je privacy zeer belangrijk. Ik ga dan ook uiterst zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Ik verkoop deze niet door en gebruik ze enkel voor mijn eigen administratie.
Klachten
Indien u klachten heeft, maakt u deze kenbaar door een mail te sturen naar eb.evisulcnah@ofni Samen zoeken we dan naar een oplossing.
Feedback
Heeft u feedback? Dan mag u deze ook altijd melden zodat ik in de toekomst mijn service nog beter kan maken.
Elk project is anders maar elke klant is speciaal!